Subject: Rahvatervishoiu seadus
From: <[email-masked]>
To: "Ramon Nahkur - SOM" <[email-masked]>, "Info - SOM" <[email-masked]>
Cc: "'Jane Palu'" <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Jul 2025 11:46:57 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Alates 1. septembrist 2025. a jõustub rahvatervishoiu seadus. Kas oskate
öelda, millal kehtestab valdkonna eest vastutav minister määruse, kus
reguleeritakse täpsemaid nõudeid ujulatele, basseinidele ja veekeskustele
ning nende ruumidele, ohutusele, basseiniveele ja teenuse osutamisele?
Hetkel Riigi Teatajas teave, et rakendusakt puudub (rakendusakti ei ole
kehtestatud või avaldatud).

Heade soovidega

Helene Jõe

Haridus- ja kultuuriosakonna spetsialist

Rakvere Linnavalitsus

Lai tn 20, Rakvere 44308

Tel: +372 324 1755